21 Ocak 2011 Cuma

eşekkler ağlağğmazz,sil göğğzünün yaşşığnıı


Sabah alelacele kapıdan çıkarken, bağcıksız ayakkabı giyebilebileceğim bir pantolon seçmiş olmak,

Sosyal Demokrat Mahir Amcam beni keyif dolu bir sofradan espri yapmak için arayınca,

Yanlış kişilere gönderdiğim maili re-call yapmayı becerdiğimde,

Asansörde karşılaştığım kayık saçlı yaşlı teyzeler eski İstanbul aksanıyla konuşunca,

Ayağımı sıcacık yorganın içinde suyun içindeymiş gibi ağır çekim sağa sola kaydırınca,

Taksici abi kuruşu kuruşuna para üstünü verirse,

Eve giderken diş macunu almayı unutmazsam,

Duyduğu şeyden hipnotize olmuş kardeşim, sol kulağını gitara doğru eğip, kafasını melodinin içinde gezdirirken,

Ananem kendi boyundaki ayran şişesini canhıraş sallarken elinden kaçırınca,

Yeşil, mor ve griyi bir arada gördüğümde,

Son anda çantamın içinde bulduğum selpakla göz göze geldiğimde,

Altın çilek gibi değişik bir meyve yediğimde dilim kamaşınca,

Her hangi bir şey beni şaşırttığında,

Yılardır aradığım yeşil taşlı yüzüğü yeğenimin zulasında bulduğumda,

Dünya eliti annem direksiyonun başında kamyon şoförlerini tırsıttıracak özlü sözler ettiğinde,
Lüle saçları öptüğümde,

Öğrencilerden birinin yukarı doğru bakan karışmış kafasının hizasına girmek için zıpladığımda,

Biri bir şeye cesaret ettiğinde,

Gülümserim.

5 yorum:

  1. tarzını beğendim. ilgiyle okunan hoş bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,beğenmene de çok sevindim.Ayrıca noktalama işaretleri ile ilgili bilgiler için de çok teşekkür ederim:)Görüşmek üzere,

    YanıtlaSil
  3. ayagımı ve kollarımı yorganın icinde maximum hareketi yaparak hızlı hızlı hareket ettrip bu eylemede cocuklugumdan beri yüşüyoyummm yüşüyoyummm diyerek seviniyorum :D

    YanıtlaSil
  4. fındık kurdu arkadaşımla dondurma üstü kahve kıvamında sohbetler yaptığımda...

    YanıtlaSil
  5. Çoook uzun ara olmuş be kuzum yazmayalı. Elit bir kamyon şöferi anne olarak son zamanlarda niye gülemiyorum ya da niye gülünecek şey bulamıyorum ben ya deyip duruyordum..Güldürebilen güldürüyormuş meğer..Çook güldüm bu akşam. Kıs kıs gülüyorum..Hatta bolca kahkaha atabileceğim bir mekanda yeniden okuyacağım bu yazıyıı, daha güleceğim..

    YanıtlaSil